Årets Billed 2023

Årets Billede 2023

Traditionen tro har Esbjerg Fotoklub bedt en lokal kunstner bedømme billederne, der var indsendt til konkurrencen om Årets Billede 2023. Tirsdag d. 5. december præsenterede den kendte Esbjerg-kunstner Johny Wilslew resultatet, som kan ses ndenfor.

Johny Wilslew født 16. april 1950.

Jeg tænker, sanser og skaber billeder i alle mine vågne timer, ganske enkelt fordi jeg ikke kan lade være. De fleste gange er det afsæt fra rejser til fremmede himmelstrøg, der sætter gang i processen.

Jeg har udført en lang række udsmykninger og udstillet gennem 40 år på gallerier, museer og kunstforeninger både i Danmark og i udlandet.

Har deltaget med Rørpost både i Houston og Halifax.

Min kunst kan ses på udstillinger og i mit atelier Blichers Alle 18, Esbjerg.

Årets Billede Papir Format

CIRCUS OF TORMENT af Martin Boghdan Paulsen

Årets Billede Digital Format

Dreamscape af Claus Madsen