Jacob Surland og Karen Vestergaard Workshop

Store Kannikestræde

Dette her billede af Rundetårn er nummer tre i mit projekt med, at tage billeder af Rundetårn. Her er det taget fra Store Kannikestræde og man kan se en fin udsigt til toppen af Rundetårn. Det jeg godt kan lide her er, at hvis det ikke lige var får den moderne bygning nede i Pilestræde, så ser det ud som det gjorde for 150 år siden. Et lille vindue ind i fortiden.

jacobsurland (smugmug.com)

Workshop: Fotoredigering med Jacob Surland og Karen Vestergaard d.

Vi er glade for at meddele, at Esbjerg Fotoklub vil være vært for en eksklusiv workshop om særlig fotoredigering med de anerkendte fotografer Jacob Surland og Karen Vestergaard. Begge fotografer er kendt på verdensplan for deres unikke efterredigering og præsentation af landskabsfotografier.

Cafeen på Kgs Nytorv

jacobsurland (smugmug.com)

Jacob Surland og Karen Vestergaard vil dele deres ekspertise og vise deres teknikker, så du kan lære at forbedre dine fotografier på en unik måde. Workshoppen vil inkludere praktiske øvelser og insiderhemmeligheder til at skabe imponerende billeder.

Pistolstræde

En af de smukkeste baggårde i København.

jacobsurland (smugmug.com)

Nyhavn early in the morning

A couple of drunk men were searching for the ferry to Poland while I was shooting photos here by the calm waters in the old canal of Nyhavn, Copenhagen. The sun rises behind the old houses, giving a soft light.

Tilmelding, Tid og Sted.

Lørdag d.8 Juni kl.10.00-15.00

Esbjerg Fotoklub, Vesterhavsgade 57. 6700 Esbjerg

For at deltage bedes du sende en tilmeldings mail til palleteisnielsen@gmail.com med Emnet Surland Workshop og indbetale 300 kr. til vores konto (1551-1679406). Tilmeldingen er åben for alle, men klubmedlemmer får førsteprioritet.

Hvad du skal medbringe?

Det anbefales at medbringe din egen computer med Photoshop installeret for at få det maksimale udbytte af workshoppen. Du behøver ikke at være ekspert i Photoshop, men kendskab til lag og masker vil være nyttigt.

Der vil være kaffe og sandwich til alle deltagere, og det bliver en dag fyldt med inspiration og læring.